Na czym należy się skupić w soft marketingu?

Soft Marketing

Prowadzenie biznesu w internecie nie zawsze jest łatwe. Oprócz posiadanych predyspozycji przyda się odpowiednia wiedza jak prowadzić strategie marketingowe oraz także wiedza na czym należy się skoncentrować oraz jaką jeszcze wiedzę należy zdobyć, na jakie pytania należy znać odpowiedź. Na całe szczęście internet jest świetnym miejsce nie tylko do prowadzenia swojej działalności, ale również do poszerzania kompetencji w tym zakresie oraz zdobywania cennych informacji.

Biznes mlm

Marketing wielopoziomowy łączy w sobie sprzedaż z budową szerokiej sieci współpartnerów. Od tego jak bardzo będzie ta sieć rozbudowana i jak będzie mocna zależy powodzenie prowadzonej działalności. Można powiedzieć, że pierwszym klientem, którego trzeba zdobyć to osoba, która będzie z nami współpracować i sprzedawać nasze produkty. Od odpowiedniego przedstawienia jej produktu zależy jak ona będzie dystrybuowała go dalej. I trzeba w ten sam sposób podchodzić do każdego kolejnego partnera. To ludzie pomogą stworzyć sukces naszej branży. Od ich aktywności, zaangażowania i znajomości produktu zależy jakimi będą jej ambasadorami. Zasadną więc kwestią jest, w jaki sposób stworzyć sieć partnerów, jak rozmawiać z potencjalnymi klientami, aby móc ich pozyskać? Na szczęście można skorzystać z gotowych narzędzi i dostępnej wiedzy w tym zakresie.

Soft marketing

W tłumaczeniu dosłownym jest to delikatny marketing. Zrzesza on w sobie pozytywne rozwiązania ze znanych strategii marketingowych, eliminując negatywne ich aspekty. Opiera się na trzech filarach. Pierwszym z nich jest skuteczne generowanie dochodu. Czerpanie zysków finansowych zostało opracowane na podstawie marketingu wielopoziomowego. Drugim filarem jest produkt, który jest wpisany we współczesne trendy. Dziedzina jaką kreuje DuoLife  skupia w sobie wszystkich tych, którzy chcą żyć zdrowo. Takich osób ciągle przybywa. Trzeci filar to rozwój osobisty. Tylko dbając o siebie, o swoje zasoby, dobrostan psychiczny i fizyczny można się w pełni realizować zawodowo i odnosić sukcesy.

Zasady działania

Pracując z soft marketingiem trzeba pamiętać, że narodził się on na filarach marketingu, który z powodzeniem jest stosowany i znany od wielu lat. Jego główną dewizą jest „zaspokajać potrzeby, osiągając zysk”. W soft marketingu duży nacisk jest położony właśnie na zaspokajanie potrzeb, ponieważ w teorii tej najważniejszy jest człowiek. To on jest w centrum uwagi, jego potrzeby, cele, aspiracje i potencjał. Stąd też cała idea opiera się na produkcie, który jest ściśle związany z jego dobrym stanem ducha i ciała. Wartością nadrzędną, która jest propagowana to akcja pt. „Żyj świadomie”, która ma na celu zaszczepienie w ludziach bardziej świadomego stylu życia. Aby to zrealizować sięgnięto do współpracy z naukowcami, samorządowcami, mediami, organizacjami, które mają wspierać rozwój psychiczny i fizyczny.

Pozyskiwanie klientów i partnerów

Sukcesem każdego pozyskania osób do współpracy jest bardzo dobra znajomość zakresu tematycznego i samego produktu. Po prostu trzeba wiedzieć o czym się mówi. Również trzeba w to wierzyć. Nie ma tutaj miejsca na fałsz, ponieważ zostałby on szybko wykryty. Pamiętając, że filarem soft marketingu jest człowiek, trzeba w odpowiedni sposób kierować swoje działania do niego. Klient czy potencjalny partner musi wiedzieć, że istotą są potrzeby każdego człowieka. Jego również. To dlatego pomyślano o kompleksowym programie rozwojowym, tak aby potrzeby te należycie zrealizować. Nie należy zaczynać rozmowy od czynników sprzedażowych czy kwestii formalnych. Trzeba natomiast rozmawiać o potrzebach, komforcie i wartości życia. Kiedy będziemy wiedzieli jakie potrzeby ma nasz partner czy klient, będziemy wiedzieli na czym najbardziej się skupić i gdzie położyć nacisk. Jednak istotą, która jest ważna dla każdego człowieka to świadomość, że to on jest ważny. Ma być spełniony, realizować się a do tego dobrze się czuć. Właśnie dlatego powstał soft marketing. Klient dostaje produkty, które mają na celu poprawić jego życie. Partner dostaje narzędzia, dzięki którym może pracować ile chce, kiedy chce a jego potrzeby są uwzględnianie. Typowa sytuacja win-win. I te rzeczy trzeba podkreślać.

Udostępnij:
Brak komentarzy

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Soft Marketing
SoftMarketing i jego znaczenie w budowaniu wizerunku.

Softmarketing – inaczej marketing miękki jako idea związana z kreowaniem wizerunku marki odnosi się do działań ukierunkowanych na transakcje kupna sprzedaży poprzez kreowanie interakcji społecznych i badania rynkowe dotyczące preferencji i trendów w zachowaniach konsumentów. Udostępnij:

Podoba Ci się ten Blog? Udostępnij :-)